четвъртък, 15 октомври 2015 г.

Gucci Première

Здравейте, днес съм на вълна тежки парфюми и поради тази причина ще пиша именно за този аромат.
Съдържание:
Бергамот, къпина, портокалов цвят, мускус, пачули, сандалово дърво

Това е един от най-красиво изглеждащите парфюми според моите представи. Изглежда елегантно и изискано. Ароматът наистина е тежък, но пък е подходящ за вечерни излизания, защото е много издръжлив. Всички съставки, които се намират в него са изключително подходящи една за друга и придават аромат, който можете да усетите из цялата къща. На мен ми се превърна в абсолютен фаворит, защото от както времето се развали обичам да нося тежки парфюми. Аз самата се чувствам много комфортно когато нося такъв аромат, а и някак ми напомня на идващата Коледа, която нямам търпение да дойде. Със сигурност този аромат не е за препоръчване за по-малки деца, защото самия аромат никак не е сладникав или детски. Като цяло марката няма много леки аромати, но не се страхувайте да поръчвате от интернет, колкото повече имате, толкова повече опит придобивате и откривате точно вашите аромати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар