вторник, 1 септември 2015 г.

Нови продукти на Инглот

Как сте мили дами? Надявам се да сте в настроение за четене, тъй като това ще бъде една дълга публикация. Днешната тема ще бъде свързана с известната марка inglot. Като професионален гримьор разполагам с 15% отстъпка и естествено нямаше как да не се възползвам от нея. Тогава все още във Варна имаше техен магазин и аз отидох да го посетя. Купих си 3 техни пудри, 4 ружа, 2 червило и няколко сенки за очи(днес ще си говорим само за пудрите) . За тези от вас, които се интересуват от козметика, предполагам знаете, че те предлагат всичките до продукти с метално дъно, което можете да прикрепите лесно към всяка магнитна палитра или лист. Аз естествено отказах да давам допълнителни пари за тяхна палитра и си взех метална кутийка и магнитен лист където да стоят продуктите.


Най-сетлият цвят пудра е номер 11(най-използваната). Консистенцията ѝ, както и на другите две, е супер мека и лесно нанасяща се, абе като кадифе. Тази пудра е идеална когато правите контур на лицето си да изсветлите необходимите части на лицето. 

Пудрата в средата е номер 13. Тя е с розов подтон и ми е необходима главно при склуптурирането на лицето. За тази цел ми трябват поне няколко цвята пудра и тази ми върши чудна работа. Нанася се там, където има естествена руменина лицето. 

Най-тъмния цвят пудра е с номер 65. Взех си я с основната идея за контур, но е твърде оранжева за целта, никак не е тъмна и сега в общи линии я използвам когато цветът на лицето на моделът ми е прекалено светъл и искам да го потъмня или просто цветът на кожта на някого е малко по- тъмен. 

Като цяло пудрите са добри, за съжаление не си спомням точната им цена, но беше помосима. Можете да си ги купите и в кутийка, въпрос на избор. 

Пожелавам ви приятен ден и до скоро! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар